Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Κάλλιο να 'μουν η Τροία

















Η γιαγιά μου η Πηνελόπη
μου ’λεγε να περιμένω,
μου ’λεγε να καρτερώ
μα η άλλη, η Ελένη,
με αναμνήσεις να μη μένω,
τον καιρό να προσπερνώ.

Κι εγώ, ανάμεσα στις δυο,
θα πρέπει να διαλέξω,
μα η καρδιά ανήμερο θεριό,
δεν ξέρω αν θ’ αντέξω.

Η γιαγιά μου η Καρτερούσα
με της προσμονής υφάδι
ύφαινε στον αργαλειό
μα η άλλη, η Ωραία,
ό,τι έζησε ξεχνούσε
μέσ’ στης μοίρας το φευγιό.

Κι, εγώ, τις δυο να κουβαλώ,
κατάρα και ευχή τους,
να ικετεύω, να παρακαλώ,
να ’χω την αντοχή τους.

Η γιαγιά μου η Πηνελόπη
μ’ έμαθε να υπομένω,
μ’ έμαθε ν’ αναπολώ
μα η άλλη, η Ελένη,
το μοιραίο να προσμένω,
τους θεούς να προκαλώ.

Κι εγώ, ανάμεσα στις δυο,
κάλλιο να ’μουν η Τροία,
για την αγάπη σου να πολεμώ,
να κόβομαι στα τρία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου